Ez a szolgáltatás tárhelyet biztosít az állampolgárok, a Hivatali kapuval, Cégkapuval és Perkapuval rendelkezők számára. Ezen a tárhelyen tárolódnak a közigazgatási szolgáltatást nyújtó szervezetektől kapott levelek, dokumentumok.

pl: Igazolások, munkáltatói dokumentumok, elektronikusan indított ügyeinkhez kapcsolódó levelek, NAV dokumentumok stb…

Biztonsági okból a munkamenet időkorlátja 10 percben maximalizált. Ez azt jelenti, hogy 10 percet meghaladó inaktív munkamenet után, a rendszer Önt automatikusan kijelentkezteti.

A tárhelyre beérve – mint egy levelező rendszerben – láthatjuk a beérkezett dokumentumok számát.

Fontos, hogy a tárhelyről a dokumentum 30 nap után automatikusan törlődik, a megnyitás után lehetőségünk van a fontosabb dokumentumokat a tartós tárba helyezni. A beérkező dokumentumokba bármekkora méretű fájlok tárolhatóak, a tartós tárba viszont csak 30MB tárhelyünk van, amelyet a bal alsó sarokban nyomon követhetünk.

 

Ide kattintva a hivatalosan kiadott tárhely dokumentációt tekintheti meg

Ide kattintva a hivatalosan kiadott tárhely adminisztrátori dokumentációt tekintheti meg